Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
(brutto)
Dostawa: (netto)
Darmowa wysyłka!
Razem
(brutto)
Więcej informacji
„Sprawdź, jak się porozumiewam. Ocena efektywności porozumiewania się dzieci ze złożonymi zaburzeniami komunikacji wraz z propozycjami strategii terapeutycznych”
NOWA WERSJA !
Gotowe narzędzie do bezpośredniego zastosowania w terapii i praktyce edukacyjnej wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się.
„Sprawdź, jak się porozumiewam” zawiera:
· Klucz do karty oceny w zakresie przekazu informacji, budowania wypowiedzi, funkcjonalnego współgrania z rozmówcą, ogólnego nastawienia i motywacji do komunikacji.
· Cele oddziaływań AAC dla poszczególnych etapów porozumiewania się.
· Propozycje oddziaływań terapeutycznych.
· Wykres umożliwiający śledzenie efektywności prowadzonych oddziaływań.
Wydanie podręcznika do nauki wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się autorstwa Magdaleny Grycman jest ważnym wydarzeniem w neurologopedii. Podręcznik umożliwia diagnozę i nauczanie porozumiewania się dzieci niemówiących, a więc przywracanie ich społeczeństwu,
a w wymiarze podmiotowym stanowi drogę do rozwoju samodzielności i życia względnie niezależnego. Można pogratulować autorstwa zredagowania tak wartościowego i oryginalnego podręcznika, o tak dużych walorach naukowych, a jednocześnie społecznej użyteczności.
Prof. dr hab. Roman Ossowski