Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
OGÓLNY REGULAMIN SPRZEDAŻY
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość
za pośrednictwem sieci Internet oraz innych środków łączności, w tym poczta i telefon.
2. Zamówienia są składane za pośrednictwem strony www.aac-netidea.pl lub innych środków łączności, w tym poczta i telefon.
3. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT lub Faktura Pro-Forma, na podstawie której należy dokonać płatności za zamówiony towar.
4. Realizacja zamówienia następuje w momencie kiedy na konto Stowarzyszenia RCRP wpłynie należność za zamówiony towar.
5. Koszt przesyłki wynosi 20 zł, za pośrednictwem firmy przewozowej lub poczty.
6. Czas oczekiwania na przesyłkę od 1 do 6 tygodni.
7. W innych wypadkach wpłat dokonuje się bez powyższych dokumentów na konto:
Bank PKO BP SA Kwidzyn
konto nr: 97 1020 1778 0000 2602 0067 5009