OGÓLNY REGULAMIN SPRZEDAŻY

1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość
za pośrednictwem sieci Internet oraz innych środków łączności, w tym poczta i telefon.

2. Zamówienia są składane za pośrednictwem strony www.aac-netidea.pl lub innych środków łączności, w tym poczta i telefon.

3. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT lub Faktura Pro-Forma, na podstawie której należy dokonać płatności za zamówiony towar.

4.  Realizacja zamówienia następuje w momencie kiedy na konto Stowarzyszenia RCRP wpłynie należność za zamówiony towar.

5. Koszt przesyłki wynosi 10 zł, za pośrednictwem firmy przewozowej  lub poczty.

6. Czas oczekiwania na przesyłkę od 1 do 6 tygodni.

7. W innych wypadkach wpłat dokonuje się bez powyższych dokumentów na konto:

 

Bank PKO BP SA Kwidzyn
konto nr:  97 1020 1778 0000 2602 0067 5009

REGULAMIN SKLEPU - KLIKNIJ...


Wykonanie: Netidea.pl - Strony internetowe