Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
(brutto)
Dostawa: (netto)
Darmowa wysyłka!
Razem
(brutto)
OBSERWACJE DZIECI, KTÓRE UZYSKAŁY NISKĄ SKUTECZNOŚĆ POROZUMIEWANIA SIĘ:
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - AUTYZM
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - ZESPÓŁ GENETYCZNY
OBSERWACJE DZIECI, KTÓRE UZYSKAŁY WYSOKĄ SKUTECZNOŚĆ POROZUMIEWANIA SIĘ:
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - AUTYZM
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE
-
KLIENT Z ROZPOZNANIEM MEDYCZNYM - ZESPÓŁ GENETYCZNY
Źródło: Grycman M, (fragmenty badań) (2009), Wpływ komunikacji wspomagającej i alternatywnej na efektywność porozumiewania się dzieci i młodzieży niemówiących. Niepublikowana rozprawa doktorska przygotowana pod kierunkiem prof. dr hab. Romana Ossowskiego, Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.